ای خداوندی که دیدگان از دیدارت فرومانند،درود بفرست بر محمد و خاندانش و ما را به مقام قرب خود نزدیک ساز/ نیایش پنجم صحیفه سجادیه. فتنه و فتنه گران در گفتار جاودانه امام خمینی ره - کربلا همچنان جاریست
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فتنه و فتنه گران در گفتار جاودانه امام خمینی ره

ارسال‌کننده : در : 89/3/6 8:19 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم
با توجه به اینکه از حوادث پس از انتخابات خرداد سال 88 یکسال گذشت قصد دارم به مناسبت رسوایی فتنه گران در بین مردم عزیز ایران و آشکار شدن چهره پلید آنها که انتخابات را به کام همه مردم ایران تلخ کردند ، اگر خدا بخواهد و کمک کند مطالبی در مورد "فتنه" که بر گرفته از فصل نامه پویا می باشد بنویسم.
امیدوارم که با نوشتن این مطالب به بصیرت خود و شما حق جویان عزیز  کمک کرده باشم و بتوانیم با یاری خداوند متعال از همه ی فتنه ها و آزمایشهای خداوند متعال که در زندگی برای ما اتفاق می افتد  در پیشگاه حضرت حق سر بلند باشیم
امیدوارم که بتوانم همه مطالب خود را در وبلاگ قرار دهم.
فتنه و فتنه گران در گفتار جاودانه امام خمینی ره
حیله ها را نقش بر آب کنید       
ضمن تشکر از همه شما باید عرض کنم بیدار باشید، توجه داشته باشید! نقشه های محیلانه این ها را نقش بر آب کنید.
نگذارید این فتنه گر ها در بین مردم بیفتند و صفوف ما را متفرق کنند. صف واحد باشید.
 صفا کانهم بنیان مرصوص سوره صف،آیه 4
این سد عظیمی که آن سد عظیم را شکست،حفظ کنید.
این قطره هایی که به صورت سیل بنیان کن درآمد ، این واحدهایی که همچون سیل عظیمی تمام موانع را از سر راه برداشت، حفظ کنید.با این سیل عظیم به پیش بروید و همه بنیان های ظلم و ستم را منهدم کنید.
این دستهای خائن را قطع کنید....این ها از اسلام میترسند.این ها قدرت اسلام را لمس کرده اند،فهمیدند که اسلام چیست،فهمیدند در مقابل اسلام ، ابر قدرت ها نمیتوانند بایستند.نمیخواهند این نهضت به آخر برسد،ولی باید شیاطین بدانند،تفرقه اندازها بدانند که غلط فکر کرده اند! باید این ابلیس ها و این شیاطین بدانند که همچو قدرتی برای آنها نیست.آن قدرتی که آن سد بزرگ را شکست،این قطره های ضعیف را خواهد شکست(صحیفه امام ج 7 ص161)
فقط همین یک تکلیف مانده!
آقایان تمام تکلیف ها را به جا آوردند و عمل کرده اند، فقط یک تکلیف مانده و آن جمهوری اسلامی را به هم زدن؟! تمام تکلیف هایی که بر ما و شما موجه است،چه از قشر نویسندگان و روشنفکران و جبها ها و نهضت ها و سایرین، تمام تکالیف فقط منحصر به این شده است که این جمهوری اسلامی  را در خارج از کشور طور دیگری که هست نمایش بدهید و مردم را دعوت کنید  که بر خلاف جمهوری اسلامی شورش کنند؟! دیگر همه چیز درست شده است، فقط این یکی مانده؟! در وقتی که سر تا سر ایران  آشوب گران مشغول آشوب هستند ، منافقان مشغول فعالیت هستند  و ابتلا به جنگ  ب قدرت های بزرگ داریم  و مملکت ما آنجا مبتلا به جنگ است و در داخل  مبتلا به این دستجات مختلفی است که به بهانه اسم شما ها در خیابانها میریزند  و جوانان ما را زخمی میکنند  و گاهی هم میکشند ، این ها نهی از منکر نمی خواهد؟ این ها را دعوت به شورش می کنید ، این امر به منکر نیست؟ این امر به فساد نیست؟  (صحیفه امام ج14 ص451)
««بزرگترین گناه این است که انسان طرفداری بکند از کسانی که به ضد اسلام قیام کرده اند یا به ضد اسلام اعلامیه می دهند.»» (صحیفه امام ج14 ص493)
به اسلام برگردید
من باز به همه این آقایانی که می خواهند نطق کنند و اعلامیه بدهند و نمیدانم نامه سر گشاده بفرستند و از این مزخرفات ،به همه این ها اعلام می کنم که برگردید به اسلام ،برگردید به قانون ، برگردید به قآن کریم، بهانه درست نکنید که اسباب این بشود که شما همه به انزوا کشیده بشوید. من به بسیاری از شما علاقه دارم و میل دارم که همه به قانون عمل کنند و همه در جای خود باشند و چنانچه این طور نباشد مسئله طور دیگر خواهد شد.(صحیفه امام  ج14 ص418 )
 

 




کلمات کلیدی : فتنه، براندازی خاموش

این صفحه را به اشتراک بگذارید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن