ای خداوندی که دیدگان از دیدارت فرومانند،درود بفرست بر محمد و خاندانش و ما را به مقام قرب خود نزدیک ساز/ نیایش پنجم صحیفه سجادیه. وبلاگ نقد بهائیت از سوی بلاگفا مسدود شد! - کربلا همچنان جاریست
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نقد بهائیت از سوی بلاگفا مسدود شد!

ارسال‌کننده : در : 88/5/5 10:33 صبح


وبلاگ بررسی و نقد فرقه ضاله‌ی بهائیت که ـ وبلاگی جامع در زمینه نقد این فرقه ضاله بود ـ از سوی "سرویس وبلاگ فارسی بلاگفا" مسدود شد.


«محمود قوچانی» نویسنده وبلاگ anti-bahai.blogfa.com اعلام کرد: «وبلاگ بررسی و نقد بهائیت که به انتشار مقالاتی بر علیه فرقه ضاله بهاییت می‌پرداخت از سوی بلاگفا مسدود شد و اینک غیرقابل مشاهده شده است».



وی افزود : «مدیر بلاگفا دلیل مسدودیت این وبلاگ را عدم رعایت قوانین بلاگفا اعلام کرده است . در حالی که در بررسی و نقد بهائیت طبق قوانین بلاگفا هیچگونه مطلبی بر علیه یا ضدیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگاشته نشده و تمام مقالات وبلاگ طبق قوانین جاریه ایران نوشته شده‌اند».



این پژوهشگر دینی کشورمان افزود : «به اعتقاد "علیرضا شیرازی" مدیر بلاگفا وبلاگ بررسی و نقد بهاییت به دلیل توهین به ادیان الهی !!! که همان بهائیت است مسدود شده است حال این سؤال مطرح می‌شود که از چه زمانی بهائیت، دینی الهی محسوب می‌گردد ؟»



قوچانی افزود : «در این رابطه و در زمینه مسدود کردن وبلاگ‌های مسلمان متأسفانه سرویس فارسی وبلاگ‌ها (بلاگفا) مدتی است که کاملا خودخواهانه عمل کرده و به غیرفعال ساختن وبلاگ‌های مدافع اسلام، انتظار، عاشورا و نقد فرقه‌های ضاله می‌پردازد در حالی که هزاران وبلاگ در این سرویس‌دهنده قرار دارد که به هر صورتی به توهین اسلام و مطالب موهن و تنفر آمیز به پیامبر اکرم و سائر ائمه معصومین (ع) می‌پردازند و آزادانه به نشر عقاید خود مشغولند».



این منتقد بهائیت در ادامه از تنظیم شکوائیه‌ای از سوی وبلاگ‌نویسان ارزشی و تحویل آن به مراجع قضایی برای رسیدگی به این مسئله خبر داد و گفت: از سوی وبلاگ نویسان ارزشی شکایت نامه ای بر علیه مدیر بلاگفا تنظیم و به زودی به مراجع قضایی تحویل تا رسیدگی های لازم در این رابطه صورت پذیرد .



شایان ذکر است مقالات وبلاگ بررسی و نقد بهاییت به آدرس http://anti-bahai.blogfa.com که از چند روز پیش مسدود شده است را می توانید در آدرس جدید خود در : http://anti-bahai.blogsky.com مشاهده نمائید .

اگر شما هم اعتراض دارید بر روی این لینک کلیک کنید.

http://www.persianpetition.com/Sign.aspx?id=f9cd1e5b-9496-4b36-97a0-9103f9ac8fa3

____________________________________________________

منبع: http://www.fetrat.com/WFM_News.aspx?FLD_ID=2653




کلمات کلیدی : وبلاگ نقد بهائیت از سوی بلاگفا مسدود شد!

این صفحه را به اشتراک بگذارید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن