ای خداوندی که دیدگان از دیدارت فرومانند،درود بفرست بر محمد و خاندانش و ما را به مقام قرب خود نزدیک ساز/ نیایش پنجم صحیفه سجادیه. فجر الهی - کربلا همچنان جاریست
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فجر الهی

ارسال‌کننده : در : 87/11/1 11:40 صبح

                                                                فجر الهی                              

در 12 بهمن سال57 پیشوای قرن امام خمینی (ره) آمد تا ده روز با حرارت بتابد بر امتی که از ظلم یخ بسته و دیارش به خون رنگین گشته بود.

و او بود که در  پایان این ده روز آب شدن یخهای ظلم را در 22بهمن اعلام کرد. آری ، او آمد تا با دم مسیحایی خویش جانهای نیمه جان یافته را به حرکت دعوت نماید. و آنان را راه خدا نمایاند وخود با پند های پدرانه ، امت را راه گشا گردد و اینک که چند سال از آن طلوع می گزرد آشکارا شاهدیم که چه میزان این و اصل  وارسته  امت را در سلوک خدایی رهگشا بود.

او جوهره خدایی حزب الله را جوششی وصف ناپذیر بخشید تا جایی که پیروان راهش در سیر زندگی خویش جز به رضای خدا نیندیشیده و جز به راه او گام بر نمی دارند. باشد که پیوسته اینچنین باشد و حاکمیت روح خدایی در ساییه رهبری امام خامنه ای (ره) هر آن بر این دیار بیشتر و فزون تر گردد و تا انقلاب حضرت مهدی (عج) باقی بماند و به دست حضرتش سپرده شود ( انشاء الله).

کتاب انقلاب 6 حرف دارد که باید خوب آموخته شود:

الف حرف اول انقلاب است الف یعنی الفت، ایثار، ایستادگی و راست قامتی یعنی اسلام را یاری دادن و زمینهای تشنه را آبیاری کردن یعنی آفتاب را دیدن و به ستیز تاریکی ها رفتن یعنی آشتی ، آزادگی، انفاق و احسان.

نون یعنی نفرت از بدیها و نادانیها، بی سوادی ها، یعنی نانها را سر یک سفره گذاشتن، سفره ساده و با صفای مردم ، سفره خلق خدا. یعنی نان فقر را به دوش کشیدن، نامردی ها را فراموش کردن، ناز یتیمان را کشیدن نوک کلاغهای بیگانه را چیدن.

قاف یعنی قول دادن و عمل کردن ، قول و قرارها را فراموش نکردن، در مسیر قال رسول الله قدم زدن و به قائم موعود (عج) پیوستن، قند محبت در قندان فقرا چیدن، در همه کارها قصد قربت داشتن.

لام یعنی در برابر همه بتهای زندگی" لا " گفتن ، یعنی لاله ها را آب دادن یعنی به { لن تنالوا البر حتی تنفقوا مما تحبون}"آل عمران 92" عمل کردن.

الف دوم یعنی یاد آوری  به آنچه می دانستیم ولی از یاد برده ایم.

باء حرف آخر صفحه کتاب انقلاب است یعنی همه کارها را با {بسم الله الرحمن الرحیم} آغاز کردن

و با{ الحمد لله رب العالمین} به پایان رساندن ، با نام خدا آغاز کردن و با نام و نشان او پیش بردن و به پایان و سامان رساندن. بردباری در برابر همه طوفانها و سختی های کمر شکن، یعنی از آغاز تا فرجام تنها بنده خدا بودن، تنها از او فرمان پذیرفتن و بردگی بشر را نپذیرفتن، یعنی با اهداف امام و انقلاب خون شهدا  بازی نکردن.

و اینک بیائیم تا کتاب انقلاب را هر روز ورق بزنیم هیچ حرفی از حرفهای انقلاب را ناگفته و هیچ درد دلی را ناشنیده نگزاریم. بیائیم دست نیاز به سوی بی نیاز مطلق بالا بریم و از او بخواهیم که ما را از درگاه بی منتهای خویش نا امید نکند و تا طلوع آن حجت بزرگ خدا امام مهدی (عج) خامنه ای عزیز را نگه دارد و این انقلاب را به انقلاب حضرتش برساند.




کلمات کلیدی :

این صفحه را به اشتراک بگذارید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن