ای خداوندی که دیدگان از دیدارت فرومانند،درود بفرست بر محمد و خاندانش و ما را به مقام قرب خود نزدیک ساز/ نیایش پنجم صحیفه سجادیه. تصویر کودک سوری روی سکههای فنلاندی - کربلا همچنان جاریست
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تصویر کودک سوری روی سکههای فنلاندی

ارسال‌کننده : در : 96/2/17 6:22 عصر

به نام خداوند مظلومان
خدایا به حق این کودک بی گناه و همه کودکانی که به علت دنیا طلبی حیوانهای انسان نما مثل داعش و اسرائیل،جان خود را از دست می دهند،شر این ظالمان را کم کن.
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دولت فنلاند در صدمین سال استقلال این کشور، دست به اقدام جالبی زد. بانک مرکزی این کشور، تصویر آیلان کردی روی دست‌های پلیس ترکیه را در سکه‌های جدید خود هک کرد و هدف از آن را یادآوریِ پایبندی به حقوق بشر خواند. آیلان، پسربچه سوری، در سال 2015 به دلیل شرایط جنگی در سوریه به همراه خانواده‌اش از طریق دریا عازم اروپا بود که قایق حامل او و خانواده‌اش واژگون شد. این اتفاق و انتشار تصویر جسد بی‌جان او کنار دریا در آن روزها بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت. 
 
سال گذشته یک هنرمند ایرانی به همراه سایر مردم در حرکتی نمادین دو هزار قایق کاغذی را به آب‌های ساحل ترکیه انداختند تا یاد و خاطره پناه‌جویان غرق‌شده را زنده نگه دارند. آژانس پناهندگان سازمان ملل به تازگی اعلام کرد از آغاز بحران داخلی سوریه در 6 سال گذشته تا کنون،‌ تعداد آوارگان سوری که به کشورهای ترکیه، لبنان، اردن،‌ عراق و مصر پناه برده‌اند از 5 میلیون تن گذشته است. هر از گاهی اخبار مشابه با آنچه که برای آیلان و خانواده‌اش افتاد در رسانه‌ها منتشر می‌شود.
منبع:www.yjc.ir



کلمات کلیدی : آیلان، کردی، کودک، بی گناه

این صفحه را به اشتراک بگذارید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن