ای خداوندی که دیدگان از دیدارت فرومانند،درود بفرست بر محمد و خاندانش و ما را به مقام قرب خود نزدیک ساز/ نیایش پنجم صحیفه سجادیه. اردیبهشت 1388 - کربلا همچنان جاریست
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مناظره یا تخریب شخص غایب!؟

ارسال‌کننده : در : 88/3/18 10:25 صبح

سلام

من از شما کاربر گرامی سوال میکنم مناظره یعنی چی؟
آیا مناظره !!!! آقایان کروبی و موسوی غیر از غیبت یک شخص بود.

آقای کروبی شبی که با آقای احمدی نژاد مناظره داشتید چرا سوالات رو جواب ندادید؟

آقای موسوی آمار ریس جمهور اشتباه است یا آمار یک نامزد انتخاباتی؟! دلیل اشتباه بودن چیست؟؟ آیا دلیلی دارید؟

بگذار مدام غیبتت را بکنند تحقیر مرام و هیبتت را بکنند هر چند که ناخواسته اما تسهیل اسباب صعود قیمتت را بکنند!

http://www.dolatyar.ir/news.php?readmore=264

http://www.dolatyar.ir/news.php?readmore=265

 




کلمات کلیدی : مناظره، تخریب

سایت حامی کروبی: احمدی نژاد پیروز مناظره با میر حسین شد

ارسال‌کننده : در : 88/3/14 7:17 عصر

میر حسین از نام بردن اشخاصی مانند رفسنجانی، ناطق نوری و خاتمی جا خورده بود و همین باعث شد تا صدایش به لرزش درآمده و نتواند حتی دفاع کاملی از خود و حامیانش کند، بطوریکه ناچار شد برای ندادن پاسخ خود را از حامیانش جدا اعلام کند. با این حال به نظر نمی رسد اصلاح طلبان در دوره آینده نیز نتیجه ای غیر از انتخابات رفسنجانی- احمدی نژاد بگیرند

سایت حامی کروبی اعلام کرد: احمدی نژاد در مناظره توانست هم دفاع قابل پذیرشی از خود کند و هم حجم انتقادات وسیعی را متوجه میر حسین کند.

به گزارش تریبون این در حالی است که میر حسین از نام بردن اشخاصی مانند رفسنجانی، ناطق نوری و خاتمی جا خورده بود و همین باعث شد تا صدایش به لرزش درآمده و نتواند حتی دفاع کاملی از خود و حامیانش کند، بطوریکه ناچار شد برای ندادن پاسخ خود را از حامیانش جدا اعلام کند.

 


نتیجه این مناظره باعث تحکیم حامیان دو کاندیدا از انتخابشان شد اما حامیان احمدی نژاد بشدت راضی هستند که رئیس جمهورشان همچنان جرات و جسارت عبور از خطوط قرمز را دارد و روی حرف های قبلیش- هر چند از دید موسوی نگران کننده است- ایستاده است. مردم عادی نیز از جرات احمدی نژاد برای تاختن به اشخاص قدرتمند به وجد آمده اند، ضعف میر حسین موسوی را که نتوانست با ادبیات و موضوعات مطرح شده توسط احمدی نژاد مقابله کن شکست خورده می دانند.

نه گفتن به هاشمی رفسنجانی در انتخابات گذشته منجر به ریاست جمهوری احمدی نژاد شد، در انتخابات دهم نیز احمدی نژاد انتخاب هوشمندانه ای کرد و به نظر نمی رسد اصلاح طلبان در دوره آینده نیز نتیجه ای غیر از انتخابات رفسنجانی- احمدی نژاد بگیرند .

برگرفته از سایت:

http://tabeshnews.ir/modules/news/article.php?storyid=661




کلمات کلیدی : دولت یار

احمدی نژاد قهرمان محرومان و مستضعفان

ارسال‌کننده : در : 88/3/14 12:55 عصر

 به احمدی نژاد رأی می‌دهم ؛
زیرا نام مقدس مهدی فاطمه(س) را در اقصی نقاط جهان، از سازمان ملل و چشم در چشم دشمنان مهدی موعود(عج) تا کنفرانس‌های کوچک منطقه‌ای و ملی طنین انداز کرد.

به احمدی‌نژاد رأی می‌دهم؛
زیرا به یاد میانسالانمان آورد، که گفتمان اصیل اسلام و انقلاب، هنوز فراموش نشده است.

به احمدی‌نژاد رأی می‌دهم؛
زیرا به منِ جوان، گوشه‌هایی از شور و شوق و خلوص انقلابی را نشان داد.

به احمدی‌نژاد رأی می‌دهم؛
زیرا شعار داد، می‌شود و می‌توانیم و در عمل نشان داد که، می‌شود و می توانیم.

به احمدی نژاد رأی می‌دهم؛
زیرا عزت و اقتدار ایران را که درعرصه‌های بین‌المللی، به دست عده‌ای مصلحت‌طلبِ محافظه‌کار، در حال فنا شدن بود، جان تازه‌ای بخشید و نقش ایران، در معادلات بین‌الملل را غیر قابل انکار کرد.

به احمدی‌نژاد رأی می‌دهم؛
زیرا علم و ایمان را در کنار هم قرار داد و با تکیه بر خدا، نوآوری‌های علمی و تحقیقاتی را به ثمر نشاند، پیشرفت‌هایی که خیلی از منتقدین و مخربین امروزش، به خواب هم نمی‌دیدند.

به احمدی‌نژاد رأی می‌دهم؛
زیرا مکر و نیرنگ دشمنان ایران و اسلام، به خصوص صهیونیست‌ها را، با استعانت از خداوند متعال، به خودشان بازگرداند و شعارهای دروغین حقوق بشر و آزادی بیان‌شان را به چالش کشید.

به احمدی‌نژاد رأی می‌دهم؛
زیرا دستان پلید و زیاده‌خواه صاحبان قدرت و ثروت و خاندان‌های تکنوکرات! را، از بیت المال قطع کرد، همان‌هایی که امروز به هر وسیله‌ای می خواهند کاری کنند که او نباشد.

 به احمدی‌نژاد رأی می‌دهم؛
زیرا تبلور یک مدیر انقلابی و ساده‌زیست است، کسی که با پایین‌ترین قشر ایران هم‌نشینی می‌کند و آن را افتخار خود می‌داند.

به احمدی نژاد رأی می دهم؛
زیرا برابری و برادری اقوام ایرانی را به اوج رساند. برای او کرد و لر و ترک و عرب و بلوچ و گیلکی و مازنی و سیستانی و فارس، هیچ فرقی نمی‌کند، از نگاه او همه ایرانی‌اند و لایق ایرانی آباد و سربلند.

به احمدی‌نژاد رأی می دهم؛
زیرا در برابر هجمه شدید و هولناکی از دروغ و تهمت و افتراء و فحاشی قرار گرفت، اما لحظه‌ای اخلاق اسلامی‌اش را زیر پا نگذاشت و به نادانان و آنهایی که می‌خواستند به هر روش ممکن، خوار و ذلیلش کنند، تبسم کرد.

و به احمدی نژاد رأی می‌دهم؛ به هزار و یک دلیل دیگر.

وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ. (آل عمران، آیه 54)

www.bgh.ir




کلمات کلیدی :

سلام بر مردی از جنس مردم

ارسال‌کننده : در : 88/3/14 12:12 عصر

آقای احمدی نژاد بسیار عالی در مناظره دیشب با آقای موسوی بحث کردید ولی متاسفانه آقای موسوی به سوالات شما جواب نمیداد ( در واقع جوابی نداشتند که بدهند). مثلا هزینه بسیار زیاد انتخابات از کجا تامین میشود !!؟ و سوال های زیادی که دیشب شنیدید.

آقای دکتر محمود احمدی نژاد اسامی را به این عنوان نقل کردند که برای شناخت کسی باید به دوستان او توجه کرد و کسانی که از آقای موسوی حمایت میکنند تقریبا همه میلیاردر هستند و از حال مردم خبر ندارند چرا که نمیتوانند خبر داشته باشند. اسامی کسانی را ذکر کردند که در کشور کار شکنی میکردند.

 کسی که به همسر خود دکترای بدون کنکور میدهد؟!!! باید این اشخاص مشخص شوند.

 آقای احمدی نژاد 4 سال صبر کرد که واقعا زمان کمی نیست.

تیتر روزنامه ها برای  تخریب دولت احمدی نژاد به چند هزار رسید.

صبر از این بیشتر .

 




کلمات کلیدی : مردی از جنس مردم

السلام علیک یا فاطمه الزهرا

ارسال‌کننده : در : 88/2/18 4:17 عصر

آسمان را ناله فرشته ای پر کرده است:

چه آسان بر می خواست و چه سخت بر می گرفتمش

چه خندان می آمد و چه گریان می بردمش

چنین سهل و سخت تا به حال جان از کسی نستانده ام

به تقاص کدامین گناه ، خدایا قبض روح زهرا را به من سپردی؟

 

یا فاطمه(س)

 




کلمات کلیدی :

همه رای می دهیم

ارسال‌کننده : در : 88/2/3 7:52 عصر

امام خمینی : سعی کنید مثل مرحوم مدرس را انتخاب کنید . کسانی را که انتخاب می کنید باید مسائل را تشخیص دهند، نه از افرادی باشند که اگر روس یا آمریکا یا قدرت دیگری تشری زد بترسد،باید بایستد و مقابله کند.

وجوب حضور در انتخابات :

فقیه و اسلام شناس بزرگ جهان تشیع و بنیانگذار جمهوری اسلامی در بیان حکم شرعی این موضوع فرمودند:

(ما مکلفیم در امور سیاسی  دخالت کنیم، مکلفیم شرعا ، همان طور که پیغمبر میکرد، همان طور که حضرت امیر می کرد.)

مسئولیت این امر خطیر از دیدگاه آن فقیه سیاستمدار به حدی است که ان را در کنار نماز قرار داده و میفرماید: ( باید همه شما ، همه ما زن و مرد، هر مکلف همان طور که باید نماز بخواند همان طور باید سر نوشت خود را تعیین کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای دامت برکاته مفهوم مشارکت سیاسی و حضور در صحنه را چنین تبیین کرده اند: " حضور مردم در صحنه معنایش این است که آحاد مردم ، پیر و جوان قشرهای مختلف، مرد و زن در هر نقطه از کشور مسائل اساسی کشور را مسائل خودشان بدانند،

مسائل علمی و پیشرفت علمی و فنی را مسئله اساسی خودشان  به حساب آورند حضور مردم در صحنه،  یعنی بی تفاوت نبودن ، سر نوشت کشور را رها نکردن، بی رغبت نبودن نسبت به حوادثی که در کشور می گذرد. این معنای حضور در صحنه است.

حضرت ایت الله مکارم شیرازی در جواب استفتایی در این باره که آیا شرکت در انتخابات شرعا واجب است؟

فرمودند: با توجه به شرایط موجود و اینکه دشمنان ما اصرار بر عدم شرکت در انتخابات دارند به نظر میرسد

که شرکت کردن تمام افراد واجد شرایط واجب است.

ضرر های جبران ناپذیر :

با توجه به اینکه هر نوع انتخاب ناصحیح سرنوشت یک جامعه و کشور را حد اقل چهار سال دستخوش بحران یا شکست  و ناکامی های جبران ناپذیر فرهنگی، سیاسی ، اقتصادی می کند و حقوق آن ملت را  ضایع کرده و ضررهای بیشماری را متوجه آنان میکند بر همگان لازم است تا با درایت و هوشیاری  کامل این قدرت عظیم را به کاندیدای اصلح واگذار نمایند. بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در این باره می فرمایند: سرنوشت اسلام و مسلمین را به دست کسی که لایق این مقام نباشد ندهید. انتخاب رئیس جمهور ، خواندن  نماز و گرفتن روزه نیست که اگر همراه با شرایط نبود  تنها باطل باشد و به صورت صحیح اعاده گردد. بلکه بی توجهی در انتخابات ، سرنوشت سویی را برای دنیا و آخرت رای دهندگان  و شخص رئیس جمهور رقم خواهد زد. از این رو باید مواظب باشیم انتخاب رئیس جمهور سیلی به اسلام نباشد

بلکه با انتخاب خود سربازی فداکار را در صحنه دفاع از اسلام و منافع مسلمین وارد کنیم.

انتخاب اصلح:

الف: مفهوم و ضرورت  انتخابات اصلح: در بیان مفهوم انتخاب اصلح امام خمینی  ره می فرمایند: ( اگر اصلح را انتخاب کردید کاری اسلامی میکنید و این یک محکی برای خودتان استکه تشخیص بدهید انتخاب برای اسلام است یا برای خودتان.)

مقام معظم رهبری در این رابطه می فرمایند: ( همچنان که اصل انتخابات  یک  تکلیف الهی است انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهی است.

ب: معیار های انتخاب اصلح:

1-     داشتن بینش سیاسی ، امام علی علیه السلام می فرمایند: {{ آفت کارگزاران  ناتوانی در بینش سیاسی است}}

2-     انصاف و دوری از ستم

3-     شجاعت انقلابی، یکی از معیارهای بنیادین کارگزاران نظام دینی داشتن شهامت، شجاعت ، و جرات بیان نظرات خود و استقلال رای و نترسیدن از دشمنان داخلی و خارجی و باج ندادن به جناحها و گروههای معارض و غیر خودی است.

4-     حمایت از محرومان

5-     صلاحیت انتخابی.

با امید شرکت تمام ایرانیان واجد شرایط عزیز در انتخابات ریاست جمهوری .?

 




کلمات کلیدی :

این صفحه را به اشتراک بگذارید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن