ای خداوندی که دیدگان از دیدارت فرومانند،درود بفرست بر محمد و خاندانش و ما را به مقام قرب خود نزدیک ساز/ نیایش پنجم صحیفه سجادیه. آرشیو - کربلا همچنان جاریست
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لبیک یا سید علی

ارسال‌کننده : در : 88/9/20 6:31 عصر

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

 




کلمات کلیدی :

نفاق !

ارسال‌کننده : در : 88/9/20 6:28 عصر

 

 

_____________________________-

www.jsanews.com

 




کلمات کلیدی : جنبش سبز غرق شد/

"جنبش سبز علوی " اعلام موجودیت کرد

ارسال‌کننده : در : 88/9/13 5:21 عصر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رسا، در اطلاعیه این جنبش با اشاره به جایگاه رنگ سبز در ساختار تاریخی و دینی تشیع، از برخی سوء استفاده ها و مصادره این نماد توسط گروه های سیاسی انتقاد کرده و به مناسبت نزدیکی به ایام پربرکت عید غدیر، از عموم مردم متدین خواسته است تا با استفاده از این رنگ، اجازه سوء استفاده و مصادره این نماد مذهبی توسط گروه های سیاسی را بگیرند.

متن کامل اطلاعیه منتشر شده از سوی این جنبش به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"الم تر کیف ضرب الله مثلاً کلمة طیبه کشجرة طیبه اصلها ثابت و فرعها فی‌السماء

توتی اکلها کل حین باذن ربها و یضرب‌الله الامثال للناس لعلهم یتذکرون

و مثل کلمة خبیثه کشجرة خبیثة اجتثت من فوق الارض مالها من قرار

یثبت‌الله الذین امنوا بالقول الثابت فی الحیوه الدنیا و فی‌الاخره و یضل‌الله الظالمین و یفعل‌الله ما یشاء‌ "

سوره مبارکه ابراهیم آیات 27-24

مردم متدین علوی و فاطمی ایران اسلامی

دل و جان سرزمین ولایت مدار ایران اسلامی، قرن‌های متمادی است که به نور ایمان و دلدادگی به مکتب سبز علوی و سرخ حسینی روشن و منور است. افتخار ایرانیان غیور و با شرف، پذیرایی جانانه از آیین جاودانه و راهگشای اسلام عزیز و آغوش گشودن صمیمانه به معرفت ناب و بی‌پیرایه ولایت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام بوده است. چنانچه جای جای این خطه نورانی و سبز، مزین به قدوم فرزندان و سلاله پاک نبوی و علوی بوده و پناهگاه جاودانه سادات و فرزندان منزه و آراسته علوی و فاطمی بوده است.

در طول این سالیان مملو از شور و دلدادگی، رنگ غیرت آفرین ، دشمن ستیز و مظلوم نواز "سبز " به عنوان نمادی از مکتب پرتوافکن تشیع و شاخصی در تکریم و تعظیم مکتب آزاده پرور حضرت علی بن ابیطالب علیه و علی ابناءه المعصومین افضل صلوات المصلین در میان مردم مشهور بوده است.

هنوز پیشگامی روحانیت و سادات جلیل القدر شیعه علوی در روند پیروزی و راهبری انقلاب شکوهمند اسلامی از اذهان محو نشده است. اقتدای مردم ولایت مدار ایران به زعامت مرجع عالیقدر و ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) و تبعیت بی‌پیرایه آنان از سید و سلاله پاک زهرای مرضیه، فرزانه دوران، حکیم صبور و فقیه بصیر زمان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (ادام الله ظله العالی) نمونه‌ای از پیشتازی سبز علوی و ولایت مداری سادات علوی میان امت و امام در سه دهه اخیر بوده است.

چنانچه آذین بستن پیشانی رزمندگان علوی به سربندهای سبز "یا زهرا "، "یا حسین شهید "، "یاعلی‌بن ابیطالب "، " یا قمر بنی هاشم " در دوران دفاع مقدس ملت ایران و عطر دل‌انگیز

پارچه‌های متبرک سبز ضریح علی بن موسی الرضا (ع) در سجاده‌های عبادت زلال بندگان خالص پروردگار، خود حکایت ازدر هم آمیختگی رنگ و محتوای سبز در سلوک معرفتی غیور مردان این سرزمین دارد.

امت علوی و ولایی ایران

همانگونه که مستحضرید چندی است به مدد برخی فعالیت‌های سیاسی و حزبی خاص که مع‌الاسف مورد تعرض و بهره‌برداری دشمنان این مرز و بوم علوی و مهدوی نیز قرار گرفته است، رنگ مکتبی و سبز علوی به مصادره دغل بازان و سیاست پیشگان مرتبط با اجانب درآمده است.

متاسفانه دشمنان در شبیخونی نیرنگ آمیز با هتک حرمت این نماد دینی و فرهنگی، ‌به محتوای آن نیز جسارت روا داشته اند. برخی نیز با سوء استفاده‌ از این رنگ و نماد متعلق به سادات و روحانیت به بهانه بازی‌های سیاسی، تقدس آن را نشانه گرفته و حرمت آن را با مصادره به مطلوب و انحصاری ساختن آن در فعالیت‌های خویش لکه‌دار ساخته‌اند.

از این رو است که حرکت مکتبی و مردمی "جنبش سبز علوی " در خیزشی عمومی و فراگیر علیه انحصاری ساختن این رنگ با مسمای ناب علوی و حفظ سیادت و قداست رنگ سبز اعلام موجودیت کرده و در اولین بیانیه خویش با تبریک حلول ایام فرخنده میلاد سبز امام رئوف و عطوف، حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء از عموم ملت ولایی و آسمانی ایران عزیز دعوت می‌نماید که به مناسبت در پیش بودن ایام مبارک عید سعید امامت و ولایت، عید الله الاکبر، روز اکمال دین و اتمام نعمت و انتصاب شریف حضرت مولی ‌الموحدین امیر المومنین علی بن ابیطالب علیه الصلاة و السلام به ولایت مطلقه الهی و عید سادات وفرزندان جلیل القدر امام علی بن ابیطالب (ع) با ترویج و استفاده از این نماد متبرک، رنگ مقدس "سبز " را به مامن خویش بازگردانده و گامی تاریخی در جهت اثبات ولایت مداری و علوی محوری خویش بردارند.

در این زمینه ستاد "جنبش سبز علوی " از عموم امت ایران می‌خواهد که:

1- "جنبش سبز علوی " که متشکل از سادات، معتقدین و دل سوختگان مکتب تعالی بخش تشیع ناب علوی است از عموم محبین و معتقدین به ولایت امیرالمومنین امام علی بن ابیطالب علیه الاسلام می‌خواهد که با تمسک به "قبة الخضراء " و گنبد سبز نبوی صلی الله علیه و آله و سلم از این پس و به خصوص در مراسم مذهبی در پیش رو همچون عیدین سعیدین قربان و غدیر خم و نیز محرم و صفر سالار شهیدان کربلا حضرت ابی‌عبدالله الحسین علیه‌ السلام با تظاهر و بر تن کردن لباس‌ها، شال‌ها و پرچم‌‌های مزین به این نماد مقدس سبز در مجامع عمومی و مذهبی همچون مساجد، تکایا، حسینیه‌ها، مدارس، ‌دانشگاه‌ها، خیابانها، حوزه‌های علمیه، مجامع کارگری و کشاورزی، صنعتی و تجاری، بازار، جشن‌ها و میهمانی‌ها و محیط فعالیت‌ ورزشی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، محیط کار و کسب رزق حلال و ... حاضر شده و اوج دلدادگی و صفای خویش، ولایت مداری، فراگیری و دلبستگی به مکتب سبز علوی خویش را به نمایش گذارند.

2- از عموم هم میهنان عزیز درخواست داریم که در ایام متبرک پیش رو به خصوص عید بزرگ سادات علوی - عید غدیر خم - با آویختن پرچم سبز رنگ و مزین به نام مطهر ائمه طاهرین علیهم السلام بر سر در منازل ، مغازه‌‌ها و محیط‌‌های در اختیار خود، افتخار خویش در زنده نگاه داشتن نمادهای مذهبی و محترم و نیز اعتراض خود به سوء استفاده ازنمادهای دینی و مکتبی در بازی‌های سیاسی و حزبی را اعلام نمایند.

3- استفاده گسترده از رنگ سبز می‌تواند در قالب‌های گوناگون همچون چراغانی با نور افشان‌های سبز، نصب تابلوها و تراکت‌های مزین به این رنگ و عکس گنبد مطهر پیامبر اعظم (ص) و ائمه‌ هدی علیهم السلام در تمامی نقاط شهرها، روستاها و حتی محیط‌های تفریحی سالم صورت گیرد.

4- همچنین به رسم احترام و ادب و تعظیم این ایام بزرگ، سادات جلیل القدر علوی می‌توانند هدیه‌هایی شامل شال و سربند سبز و یا سایر اقلام سبز رنگ به میهمانان عالیقدر خویش اهدا نمایند.

5- ستاد "جنبش سبز علوی " از تمامی دل‌ سوختگان و پیروان و رهروان مکتب امیر‌المومنین (ع) درخواست می‌نماید که برای ثبت این حرکت مردمی و فراگیر با صرف بخشی از دارایی خود در خرید اقلام تبلیغاتی سبز رنگ در جمع محبین اهلیت علیهم السلام در هر هیئت، مجلس و مراسم در روستاها و شهرهای کشور، زکات مال خویش را پرداخته و به پیشبرد این جنبش مکتبی یاری رسانند.

6- همچنین ستاد خودجوش و مردمی "جنبش سبز علوی " از عموم مراجع معظم تقلید و روحانیت معظم، نخبگان، اساتید حوزه و دانشگاه، جوانان، بانوان، ورزشکاران، هنرمندان، کسبه، کارگران، کشاورزان، صنعتگران، طلاب، دانشجویان، دانش‌آموزان و سایر اقشار و صنوف کشور می‌خواهد که ضمن ترویج هرگونه ایده سبز علوی به فراگیر سازی این جنبش علوی و الهی در هر کوی و برزن کشوراهتمام ورزیده و با تشکیل ستادهای خودجوش مردمی رسالت الهی و مکتبی خویش در تبلیغ درست مکتب نورانی بخش اسلام و تشیع را اجرایی نمایند.

7- منازل، مساجد، اتومبیل‌ها، میادین عمومی و ورزشی، بیمارستان‌ها، مراکز بهزیستی و حمایتی و ... می‌توانند ضمن شادی آفرینی در دل محبین اهل بیت عصمت و طهارت و ابوالائمه امیر المومنین علی(ع) به ترویج روح عدالت گستری، ظلم ستیزی، ولایت مداری و ستیزی علوی اهتمام ورزند.

8- ستاد "جنبش سبز علوی " همچنین با اعلام تاسیس پایگاه اطلاع رسانی "جنبش سبز علوی " به نشانی اینترنتی www.jsanews. com از تمامی فعالین مکتبی و ولایی محیط‌های اینترنتی و مجازی درخواست می‌کند با انتشار ایده‌های سبز این جنبش و هر آنچه در این مسیر به اذهان خویش خطور می‌کند به تعمیق بخشی پایه‌های فکری سادات و معتقدین جنبش سبز علوی کمک و یاری رسانند.

9- حضور دسته جمعی مردم با رنگ سبز در خیابان‌ها، میادین و جشن‌های اعیاد پیش رو به عنوان سمبلی از شروع حرکت "جنبش سبز علوی " به شمار رفته و حرکت این جنبش به مدد الهی در محرم و صفر و ما بعد آن نیز ادامه خواهد یافت.

10- "جنش سبز علوی " معتقد است مکتب 1400 ساله تشیع به مثابه کلمه طیبه و شجره سبز و بارور طوبی ریشه درمحکمات و سر بر آسمان دارد و با دست‌اندازی بیگانگان که به مثابه شجره پلید و خبیثی‌اند که نه ریشه‌ای دارند و نه بر و ثمری ، اندک تزلزلی در ادامه مسیر سبز علوی ملت ایران و معتقدات آنان بروز و ظهور نخواهد یافت و خداوند بر هر امری قادر و توانا است.

والسلام علی من اتبع الهدی
ستاد جنبش سبز علوی 




کلمات کلیدی : سبز علوی

رنگ سبز مرا پس بده!

ارسال‌کننده : در : 88/7/17 8:29 صبح

رنگ سبز مرا پس بده!
ما دوستداران ارزش‌های اصیل انقلاب و تفکر ناب خمینی کبیر و رهبر انقلاب، از این پس در مسنجر با رنگ سبز می‌نویسیم.

رنگ سبز رنگ اهل بیت(ع) است؛
رنگ ولایت است؛
رنگ ایمان است.

نه رنگ نفاق و نیرنگ؛
نه رنگ آشوب و اغتشاش؛
نه رنگ پشت پا زدن به آرمان‌های خمینی کبیر؛
نه رنگی برای بازیچه شدن در دست عده‌ای قدرت‌طلب عوام‌فریب.




کلمات کلیدی : رنگ ولایت

سیاست بی طرفی بی بی سی فارسی

ارسال‌کننده : در : 88/7/1 3:39 عصر

یوسف فاطمی: شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی که بیش از نیم سال از آغاز به کارش می گذرد، این روزها به ویژه پس از انتخابات ریاست جمهوری به یکی از اصلی ترین منابع کسب اخبار مردمی که در منزل خود ماهواره دارند تبدیل شده است.

منافق

شاید مهمترین ویژگی و نکته ای که دست اندرکاران این شبکه ماهواره ای بر آن تاکید داشته و به آن می بالند، تلاش برای بی طرف جلوه دادن خود به ویژه در دعواهای سیاسی این روزها در ایران است.
در تیتراژ اصلی این شبکه به ویژه قبل از اخبار ساعت 22 این عبارات پخش می شود که اخبار را از ما بی طرفانه بشنوید و مجریان این شبکه نیز دائم بر این امر تاکید می کنند اما باید دید آیا این شبکه تلویزیونی انگلیسی با 200 سال سابقه استعماری در ایران واقعا این همه هزینه راه اندازی و اداره این شبکه را متقبل شده تا صرفا اطلاع رسانی بی طرفانه به مردم ایران را در کارنامه خود داشته باشد؟!
قطعا این سوال نیاز به پاسخ ندارد، چون جهت گیری و تفکراتی که برنامه های بی بی سی به مخاطبان خود القا می کند کاملا مشخص و مبرهن است. اما سوال اصلی ژست بی طرفانه مجریان این شبکه است که شاید مخاطبان را کمی دچار تردید می نماید. پاسخ این سوال را می توان به واقع در نحوه انتخاب مهمانان این شبکه یافت.
بی بی سی فارسی در اغلب موارد مهمانان و کارشناسان خود را از اصلی ترین لایه های مخالف نظام و دولت انتخاب می کند به نحوی که مواضع افراطی این افراد در قالب کارشناس و تحلیلگر مهمان طوری است که اصلا نیازی به موضع گیری علنی خود مجریان بی بی سی نمی باشد. در واقع این شبکه هزینه موضع گیری های خود را به گردن به ظاهر مهمانان و کارشناسان خود می اندازد و مجریان آن سعی می کنند با آرام کردن مهمانان و دعوت آنان به رعایت انصاف و تعادل در موضع گیری خود را کاملا بی طرف نشان دهند؛ در حالی که موضع اصلی بی بی سی را می توان از چینش و نوع انتخاب مهمانان آن کاملا متوجه شد؛ امری که شاید مخاطبان این شبکه کمتر به آن توجه می کنند.
بی بی سی در حالی از ادعای مضحک بی طرفی در انتشار اخبار و موضع گیری ها دم می زند که مردم متدین ایران و طرفداران نظام و حاکمیت از هیچ فرصتی برای سخن گفتن و دعوت در این برنامه برخوردار نیستند و به عبارت دیگر به قدری سیاست نخ نمای بی بی سی برای این قشر به حدی واضح و مبرهن است که در حال حاضر اصلا حاضر به گفتگو با این شبکه نمی باشند چرا که در واقع این امر کمک به اثبات ادعای پوشالی بی طرفی بی بی سی فارسی است.
اوج کذب بودن بی طرفی بی بی سی زمانی آشکار می شود که برخی از افراد طرفدار نظام به ندرت با این برنامه تماس می گیرند و موفق می شوند که نظرات خود را برای لحظاتی کوتاه بیان کنند؛ در این حالت مجریان این برنامه کاملا پوستین بی طرفی را از تن کنده و به مجادله با فرد تماس گیرنده می پردازند و در صورتی که از پس وی برنیایند در حداقل زمان ممکن ارتباط وی با برنامه را به دلایلی مانند کمبود وقت قطع می کنند.
به هر حال توصیه به مدیران شبکه بی بی سی این است که به جای ادامه این سیاست عوام فریبانه مانند سایر شبکه های ضد نظام از جمله رقیب اصلی خود یعنی شبکه صدای آمریکا مستقیما سیاست خود را در قبال نظام و ملت ایران مشخص نماید و در همان راستا گام بردارد و با در پیش گرفتن این گونه سیاست ها سعی در جذب قشر خاکستری مردم نداشته باشد.
نکته تاسف برانگیز آنجاست که شبکه بی بی سی عربی برای احترام به اعتقادات مذهبی اعراب همواره سعی در استفاده از مجریان محجبه دارد ولی دست اندرکاران بی بی سی فارسی ضمن ممنوعیت حجاب اسلامی برای مجریان و عوامل خود و استفاده از مجریانی بی حجاب حتی استفاده از عباراتی مانند" امام خمینی" را هم برای مجریان جوان این شبکه ممنوع کرده و آنها را مجاب می کند از واژه "آیت الله خمینی" استفاده نمایند.

_____________

irna




کلمات کلیدی : بی بی سی، منافق

ملت ایران سیاستمداران حامی اغتشاشگران را از رفتار خود پشیمان میک

ارسال‌کننده : در : 88/7/1 3:35 عصر

مشروح نشست احمدی‌نژاد با خبرنگاران آسوشیتدپرس و ATNآمریکا- 2و پایانی

موفق باشیبه گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به نیویورک، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور در ادامه گفتگوی خود با خبرنگاران ارشد خبرگزاری آسوشیتدپرس و شبکه تلویزیونی ATN آمریکا ابراز امیدواری کرد به نقطه‌ای برسیم که همه مسائل را از طریق قانون و منطق حل کنند و همه اسلحه‌ها به قلم تبدیل شود.
این جمله را احمدی‌نژاد در پاسخ به خبرنگاری گفت که از وی سئوال کرد آیا به عنوان کسی که از سیاست‌های سلطه‌جویانه غرب در منطقه خاورمیانه انتقاد می‌کند و نسبت به اشغال و کشتار انسان‌های بی‌گناه اعتراض دارند، از کشته شدن چند تن از ایرانیان در حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم هم متاسف است؟ و در خصوص این سوال اظهار داشت: حتما من از کشته شدن هموطنان خود متاسف و متاثرم.
رئیس‌جمهور گفت: متاسفانه در حوادث بعد از انتخابات 20 تن هموطنان ما کشته شدند که مقصر این حوادث نبودند بلکه مقصر برخی سیاسیون بودند که آنها را تخریب کردند و من هم از دستگاه قضایی خواستم دقیقا به این مسئله رسیدگی و مقصرین را مجازات کند.
احمدی‌نژاد در عین حال گفت: روزانه بیش از این تعداد در آمریکا در برخوردهای پلیسی کشته می‌شوند و ما برای آنها نیز متاسفیم و امید است به نقطه‌ای برسیم که همه، مسائل را از طریق قانون ومنطق حل می‌کنند و همه اسلحه‌ها به قلم تبدیل شود که البته ممکن است این آرزو دور به نظر برسد اما باید در این جهت تلاش کنیم.
وی ادامه داد: دولت در حوادث اخیر نقشی نداشت و وقتی درگیری و آشوب می‌شود قطعا مشکلاتی پیش می‌آید اما برخی دولت‌های خارجی در این زمینه نقش‌آفرین بودند.
وی ادامه داد: افرادی که کشته شدند از مردم دارای سلایق و دیدگاه‌های مختلف بودند و حتی بسیاری از آنها طرفدار قاطع دولت بودند و نقشی در حوادث نداشتند و عازم خانه خود بودند.
" در همین حوادث اخیر خانمی با دختر خود در محل کارش که یک مغازه بود توسط کسانی که مدعی مخالفت با دولت بودند، به رگبار بسته شدند که از این بابت متاسفیم و تدبیر می‌کنیم دیگر از این اتفاقات در ایران نیافتد و حتما راه‌های دخالت بیگانگان را با قاطعیت می‌بندیم ".
احمدی‌نژاد گفت:‌ برخی سیاستمداران اروپایی و آمریکایی با مواضع نادرست خود عده‌ای را به اغتشاش و آشوب تشویق کردند و ما آنها را مقصر می‌دانیم و کاری می‌کنیم که دیگر نتوانند مرتکب چنین کارهای زشتی شوند.
خبرنگاری از رئیس‌جمهور کشورمان درباره مواضع آینده اوباما در صحنه جهانی سئوال کرد که احمدی‌نژاد با طرح سئوالی که به مزاح که آیا خبرنگار مذکور می‌خواهد تست هوش انجام دهد که اظهار داشت: دنیا نیازمند تغییرات است و امیدواریم آقای اوباما در جهت تغییر حرکت کند.
وی افزود: سیاست‌های گذشته غلط بوده و باید اصلاح شود اما آقای اوباما زمان بی‌نهایتی در اختیار ندارد و تغییرات باید حقیقی و مبنایی بوده و سریع اتفاق بیافتد.
وی ادامه داد:ما اعلام کردیم اگر تغییرات واقعی باشد از این مسئله استقبال و کمک هم می‌کنیم و هم آرزومندیم که این اتفاق رخ دهد و هم دعا می‌کنیم که تغییرات واقعی صورت گیرد.
خبرنگار دیگری از رئیس شورایعالی امنیت کشورمان در خصوص امضای پروتکل الحاقی برای منع آزمایشات هسته‌ای از سوی جمهوری اسلامی ایران سئوال کرد که احمدی‌نژاد پاسخ داد:پروتکل الحاقی ربطی به منع آزمایشات هسته‌ای ندارد و آژانس هم در گزارشات متعدد و متوالی خود اعلام کرده بود که انحرافی در برنامه هسته‌‌ای ایران مشاهده نکردند.
احمدی‌نژاد پرسید چه کسی باید پروتکل الحاقی را امضا کند ایران که در آغاز راه غنی‌سازی است و یا آنچه 10هزار کلاهک هسته‌ای نسل پنجم این کلاهک‌ها را دارند و قبلا هم علیه ملت‌ها از این سلاح‌ها استفاده کردند.
وی ادامه داد: آنها حتی NPT را امضا نکردند و سوال اساسی این است که آیا فکر نمی‌کنید دولت‌هایی که هزاران بمب اتم ذخیره کرده‌اند باید تعهد بدهند و آیا فشار سیاسی بر ایران دادن آدرس غلط نیست؟
وی اضافه کرد: دولت‌هایی که می‌گویند مخالف سلاح هسته‌ای هستند باید برای اثبات صداقت خود پیشاپیش همه سلاح‌های خود را از بین ببرند.
" ما در مقطعی داوطلبانه پروتکل الحاقی را اجرا کردیم اما دیدیم همین مسئله بهانه‌ای شد تا آنها ما را از کل حق خود محروم کند ".
احمدی‌نژاد تاکید کرد: این منطق که کسانی هزاران بمب اتم داشته باشد و دیگران از فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای هم محروم شوند شکست خوردند و این همان سیاستی است که می‌ گوییم باید تغییر کند.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه اگر در خصوص قرارداد منع آزمایش هسته‌ای تصمیم عادلانه گرفته شود ایران می‌پذیرد اما تصمیمات غیر عادلانه را نخواهیم پذیرفت، تاکید کرد: ما دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم اما مهمترین مسئله خلع سلاح کسانی است که هزاران کلاهک هسته‌ای انبار کرده‌اند و آنچه دنیا را تهدیدمی‌کند همین مسئله است.
احمدی‌نژاد به خبرنگاران آمریکایی پیشنهاد داد که به اوباما توصیه کنند به جای تعویض بسته‌بندی‌ها سیاست‌های خود را عوض کند و تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران به بسته‌بندی‌ها نگاه نمی‌کنند بلکه درون جعبه را مورد توجه قرار می‌دهد.
خبرنگاری نظر رئیس‌جمهور کشورمان را در خصوص استقرار سیستم دفاع ضد موشکی آمریکا در اروپای شرقی علیه روسیه جویا شد که وی پاسخ داد: شنیده‌ام آقای اوباما ایران را تهدیدی برای اینده دانسته در حالی که ایران یک فرصت برای همه است و می‌توان از طریق دوستی با ایران از این فرصت استفاده کرد.
احمدی‌نژاد افزود:‌با بیان اینگونه حرفها نمی‌شود بر روی مشکلات اقتصادی و سیاسی و بحران‌های داخلی که گریبانگیر دولت‌های مدعی شده سرپوش گذاشت و یا اشتباهات در عراق و افغانستان را جبران کرد.
وی ادامه داد:‌اوباما اولین رئیس‌جمهوری نیست که ایران را تهدیدی می‌داند و بهتر است شما به او توصیه کنید درباره کسانی که این گونه می‌اندیشیدند تحقیق و مطالعه کند چرا که ایران یک فرصت است و ما دوست ملت‌ها هستیم و هر کس با ایران دوست باشد، به نفع اوست.
رئیس‌جمهور در عین حال تهدید خواندن ایران از سوی اوباما را این گونه تحلیل کرد که احتمال دارد این نوع حرف‌ها نوعی عدول محترمانه از نسل سپر ضد موشکی در برابر روسیه باشد.
احمدی‌نژاد در پایان گفت: دکترین دفاع جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر بازدارندگی است و ما فقط باید از خودمان دفاع می‌کنیم و امیدوارم در دنیا تغییرات اساسی رخ دهد و اندیشه‌ها و نیت‌ها عوض شود و همه دوست همدیگر باشیم.
________________

www.farsnews.com




کلمات کلیدی : سفر احمدی نژاد به نیویورک، مصاحبه آسوشیتدپرس

فلسطین

ارسال‌کننده : در : 88/6/21 2:1 عصر

روز قدس روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و تجدید عهد مسلمانان با قبله نخستین اسلام مبارک باد.
این روز که برای دشمنان اسلام زیاد خوشایند نیست در همین راستا برای کم رنگ نشان دادن آن و برای پیشبرد اهداف شوم خود از هر حیله و مکری
استفاده میکنند اما باید به آنها گفت که: " و مکرو مکرالله و الله خیر الماکرین".


آنها با پخش کردن شبهه های گونان برای حذف کردن مسئله فلسطین تلاش میکنند و متاسفانه برخی به این یاوه گویی ها اعتماد کرده و بر روی ان مانور می دهدند.
اما باید به آنها گفت که انقلاب ما انقلاب اسلامی است و در همان اوایل نهضت امام خمینی(ره) ، زمانی که سیاستهای توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی
و برنامه های محرمانه و گسترده این رژیم برای ارتکاب هولناکترین جنایات قرن، هنوز آشکار و برملا نشده بود، امام خمینی (ره) با درایت و تیزبینی تمام ، در فضای اختناق آمیز و خفقان آلود رژیم سر سپرده پهلوی ، بارها خطر صهیونیسم را برای جهان اسلام مورد تاکید قرار داد.
از طرفی کمک کردن به مظلوم یک وظیفه انسانی است و نظر دین اسلام در این باره مختص به مسلمان بودن مظلوم نیست.
تو کز محنت دیگران بی غمی * نشاید که نامت نهند آدمی
امام خمینی در 29 شهریور 61 در پیامی به رائران بیت الله الحرام می فرمایند:( مصیبت بزرگ و فاجعه عظیمی که همه مصیبتها و فاجعه ها  پیش آن ناچیز است
، آن است که مشتی تروریست صهیونیست بی حیثیت، به بد ترین وجه بر مسلمانان تاخت و تاز بکنند.)
فلسطین، آرزوی همه مسلمانان جاودانگی تو و آزادگی از بند اسارت است.

 




کلمات کلیدی : فلسطین، قدس

وبلاگ نقد بهائیت از سوی بلاگفا مسدود شد!

ارسال‌کننده : در : 88/5/5 10:33 صبح


وبلاگ بررسی و نقد فرقه ضاله‌ی بهائیت که ـ وبلاگی جامع در زمینه نقد این فرقه ضاله بود ـ از سوی "سرویس وبلاگ فارسی بلاگفا" مسدود شد.


«محمود قوچانی» نویسنده وبلاگ anti-bahai.blogfa.com اعلام کرد: «وبلاگ بررسی و نقد بهائیت که به انتشار مقالاتی بر علیه فرقه ضاله بهاییت می‌پرداخت از سوی بلاگفا مسدود شد و اینک غیرقابل مشاهده شده است».



وی افزود : «مدیر بلاگفا دلیل مسدودیت این وبلاگ را عدم رعایت قوانین بلاگفا اعلام کرده است . در حالی که در بررسی و نقد بهائیت طبق قوانین بلاگفا هیچگونه مطلبی بر علیه یا ضدیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگاشته نشده و تمام مقالات وبلاگ طبق قوانین جاریه ایران نوشته شده‌اند».



این پژوهشگر دینی کشورمان افزود : «به اعتقاد "علیرضا شیرازی" مدیر بلاگفا وبلاگ بررسی و نقد بهاییت به دلیل توهین به ادیان الهی !!! که همان بهائیت است مسدود شده است حال این سؤال مطرح می‌شود که از چه زمانی بهائیت، دینی الهی محسوب می‌گردد ؟»



قوچانی افزود : «در این رابطه و در زمینه مسدود کردن وبلاگ‌های مسلمان متأسفانه سرویس فارسی وبلاگ‌ها (بلاگفا) مدتی است که کاملا خودخواهانه عمل کرده و به غیرفعال ساختن وبلاگ‌های مدافع اسلام، انتظار، عاشورا و نقد فرقه‌های ضاله می‌پردازد در حالی که هزاران وبلاگ در این سرویس‌دهنده قرار دارد که به هر صورتی به توهین اسلام و مطالب موهن و تنفر آمیز به پیامبر اکرم و سائر ائمه معصومین (ع) می‌پردازند و آزادانه به نشر عقاید خود مشغولند».



این منتقد بهائیت در ادامه از تنظیم شکوائیه‌ای از سوی وبلاگ‌نویسان ارزشی و تحویل آن به مراجع قضایی برای رسیدگی به این مسئله خبر داد و گفت: از سوی وبلاگ نویسان ارزشی شکایت نامه ای بر علیه مدیر بلاگفا تنظیم و به زودی به مراجع قضایی تحویل تا رسیدگی های لازم در این رابطه صورت پذیرد .



شایان ذکر است مقالات وبلاگ بررسی و نقد بهاییت به آدرس http://anti-bahai.blogfa.com که از چند روز پیش مسدود شده است را می توانید در آدرس جدید خود در : http://anti-bahai.blogsky.com مشاهده نمائید .

اگر شما هم اعتراض دارید بر روی این لینک کلیک کنید.

http://www.persianpetition.com/Sign.aspx?id=f9cd1e5b-9496-4b36-97a0-9103f9ac8fa3

____________________________________________________

منبع: http://www.fetrat.com/WFM_News.aspx?FLD_ID=2653




کلمات کلیدی : وبلاگ نقد بهائیت از سوی بلاگفا مسدود شد!

لیلة الرغائب

ارسال‌کننده : در : 88/4/4 6:20 عصر

امشب شب لیلة الرغائب ، شب آرزوها است دعا برای ظهور آقا یادتون نره.

god




کلمات کلیدی : شب آرزوها

پیر جماران

ارسال‌کننده : در : 88/3/12 12:0 صبح

مولودی از سلاله­ی عصمت و طهارت در 20 جمادی الاخر (1320 ه. ق) مصادف با میلاد دخت گرامی پیامبر اسلام صلی الله علیه و اله گام به عرصه وجود نهاد . نام پدرش آیت الله شهید سید مصطفی موسوی و نام مادرش هاجر احمدی بود . وی را روح الله نامگذاری کردند. مرحوم سید مصطفی که تحصیلات خود را در زادگاهش شروع و در نجف و سامرا با کسب معارف الهیه ادامه داده بود ، زمان میرزای شیرازی در زمره­ی علما و مجتهدین آن عصر قرار داشت  و از نجف که بازگشت ، زعامت اهالی خمین را عهده دار شد و به رفع تجاوزات و تعدیات دستگاه ظالم  پرداخت . او در خمین ، با ایجاد جلسات معارف اسلامی به آگاه ساختن توده مردم ، اقدام کرد؛ و سرانجام در راه خمین و اراک به دست طاغوتیان  و اصحاب شقاوت شهید شد. امام ( ره ) در پنج ماهگی یتیم شد و بعد از شهادت پدر،  تحت سرپرستی مادر ، عمه و دایی مهربانش پرورش یافت. امام تحصیلات مقدماتی را در خمین نزد میرزا محمود شروع کرد و سپس آن را در مکتب ملاابوالقاسم در مدرسه جدید التأسیس احمدیه ی آن دیار ادامه داد. در سن پانزده سالگی ، تحصیلات فارسی آن روز را به اتمام رسانید و نزد برادر بزرگش مرحوم آیت الله پسندیده ، صرف ، نحو و منطق را شروع کرد و تا سال 1338( ه. ق) از محضر ایشان بهره کافی برد .

در سن 19 سالگی هنگامی که چهار سال از وفات مادرش می گذشت ، به واسطه روح تشنه و جستجوگرش راهی حوزه علمیه اراک  شد که ازحوزه های بزرگ دینی به شمار می رفت و تحت  زعامت و سرپرستی مؤسس حوزه علمیه ی  قم مرحوم آیت الله العظمی حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی ، از مجتهدین حوزه علمیه نجف اشرف واز شاگردان برجسته حوزه درس مرحوم میرزای شیرازی ، اداره می شد. در سال(1340 ه.ق) آیت الله حائری یزدی به درخواست علمای بزرگ شهر مذهبی قم از اراک مهاجرت و تحت الطاف الهی موفق شد حوزه علمیه قم را تأسیس کند  .  امام (ره) در پی استاد، حوزه اراک را ترک کرد و در حوزه علمیه ی قم به تحصیل پرداخت و درمحضر آیت الله حائری یزدی پایه های علمی و مبانی فقهی و اصولی را تکمیل کرد و در محضر مرحوم آیت الله شیخ علی اکبر یزدی ( معروف به حکیم) درعلم هیئت مهارت یافت. امام ( ره ) از استاد و مراد خود مرحوم آیت الله شاه آبادی  متون مختلف عرفان، حکمت و فلسفه را فراگرفت و خود را در دریای علوم اسلامی غرق کرد .  در سال (1345 ه. ق) سطوح را به پایان رسانید و به درجه اجتهاد نایل آمد و بدون نیاز علمی و فلسفی به حوزه های علمیه نجف در زمره­ی مجتهدین و نوابغ فقهی قرار گرفت. در سال( 1348 ه.ق) با دخت مکرمه مرحوم آیت الله آقای حاج میرزا محمد ثـقفی تهرانی ازدواج کرد و ثمره­ی این ازدواج دو پسر و سه دختر بود . امام ( ره )  در سال( 1347 ه.ق) در حالی که فقط 27 سال داشت، تدریس فلسفه را آغاز کرد. سپس در سال(1364 ه. ق) همزمان با ورود آیت الله بروجردی به قم به تدریس علوم منقول ،  خارج فقه و اصول پرداخت .  قبل از آن ، مدتی به تدریس " سطوح" اشتغال داشت و کتاب های فقه و اصول را با بیانی شیوا و رسا برای طلاب و فضلا شرح و بسط می داد .

ایشان از همان اوان جوانی ، مبارزات سیاسی خویش را علیه ظلم و جور آغاز نمود و چندین بار تبعید و زندانی شد.

امام در پیروزی انقلاب اسلامی ، نقش بزرگی را در رهبری  مردم  برعهده داشت و بالاخره در12 بهمن 1357 پس از سال ها تبعید به وطن بازگشت و تا سال 1368 ، هدایت جامعه را بر عهده داشت و بالاخره در 14 خرداد1368 ، دنیای خاکی را وداع گفت و به عرش الهی هجرت نمود.

 




کلمات کلیدی : امام راهت را تا آخرین نفس ادامه میدهیم

<   <<   6   7   8      >
این صفحه را به اشتراک بگذارید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن