ای خداوندی که دیدگان از دیدارت فرومانند،درود بفرست بر محمد و خاندانش و ما را به مقام قرب خود نزدیک ساز/ نیایش پنجم صحیفه سجادیه. آرشیو - کربلا همچنان جاریست
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یا فاطمه الزهرا

ارسال‌کننده : در : 90/3/3 10:59 صبح

 

یا ریحانه النبی

 

 

 

 

 

 

 




کلمات کلیدی : یا فاطمه، یا ریحانه النبی، ولادت حضرت فاطمه الزهرا مبارک باد

درود بر مردم بحرین

ارسال‌کننده : در : 90/2/20 7:55 عصر

البحرین لا یموت ابدا




کلمات کلیدی :

islamic awakening

ارسال‌کننده : در : 89/12/28 11:16 عصر

islamic awakening

islamic awakening

islamic awakening

بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی

islamic awakening

islamic awakening

islamic awakening

_____________________________________________________

by: http://www.presstv.ir/section/IslamicAwakening.html




کلمات کلیدی : photo and link to islamic awakening
picture for islamic awakeni

k550 theme

ارسال‌کننده : در : 89/11/28 3:59 عصر

سلام

برای دانلود تم حزب الله لبنان برای گوشی های سونی اریکسون کلیک کنید.

تم موبایل

download theme sony ericsson




کلمات کلیدی : k550 theme، hizbullah، تم سونی اریکسون، تم حزب الله

بهمن خونین جاویدان

ارسال‌کننده : در : 89/11/22 7:18 صبح

بسم رب شهدا

سلام خدا بر شهدای انقلاب

سلام خدا بر احیا کنندگان دین آخرین پیامبر

سلام بر مردان و زنانی که با ریختن خون گرم خود بر زمین به ما درس غیرت،جوانمردی،شجاعت،آزادگی دادند

امروز روز 22 بهمن است

روز از خود گذشتن


روز آزادی ما ، روز نجات میهن


روز پیروزی ما ، روز شکست دشمن

روزی که من به شهدای انقلاب افتخار می کنم و آرزوی پیروی از راه آنان را دارم

دانلود سرود بهمن خونین جاویدان

 




کلمات کلیدی : دانلود سرود بهمن خونین جاویدان

روز 22 بهمن
، سرود، انقلابی، روز آزادی ما

انقلاب اسلامی

ارسال‌کننده : در : 89/11/14 4:9 عصر


انقلاب اسلامی ایران که در سال 1357 شمسی به پیروزی رسید ،انقلابی بر گرفته از آموزه های اسلام وعقاید اسلامی بود.انقلابی برگرفته از فرهنگ عاشورا.
از دیدگاه اسلامی هر گونه قانونی که انتساب به خداوند نداشته به شرک منتهی میشود و فقط کسی مجاز به جعل قانون است که از طرف خداوند ماذون باشد.
از دیدگاه شیعه انسان یکتا پرست نباید از هیچ فرد یا نهادی فرمان ببرد و کسی را ولی،سرپرست و ارباب خود قرار دهد مگر آنکه خداوند سبحان برای او چنین حقی را تشریع کرده باشد. بنابراین در زمان شاهنشاهی حکومت طاغوت بود که از طبعیت آن نهی شده است.
لذا در فرهنگ اسلامی در زمان غیبت امام معصوم(ع) باید امر حکومت به فقیه عادل باتقوا و دارای شرایط لازم رهبری واگذار شود و مردم به خاطر داشتن یک حکومت اسلامی قیام کردند و همان طور که گفته شد این قیام برخاسته از اعتقادات آنان بود و حال پس از این پیروزی دشمن به این نکته دست یافته که بایدعقاید این مردم را ضعیف کرد و در راستای این هدف شیطانی گام برمی دارد.
اینکه در آغاز مطلب خود به عاشورایی بودن این انقلاب اشاره کردم استناد به این سخن امام حسین داشتم که در بین راه کربلا در یکی از سخنرانی هایش فرمودند( اگر کسی ببیند که زور مداری و سلطانی که با زور بر دیگران مسلط باشد و قدرتی در اختیار دارد،در سایه قدرت خود پیمان خدا را  که عهد عبودیت است،شکسته"یس60"...با دستورات پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم)مخالفت کرده و به انچه پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) فرموده عمل نمی کند،رفتارش با  مردم همراه با گناه و تعدی است، اگر کسی چنین قدرتمندی را دید و با گفتار و رفتار خود روش او را تغییر نداد  یعنی با سخن یا با عمل کاری نکرد که این شخص به مسیر صحیح برگردد،اگرمسلمانی چنین چیزی را دید و کاری انجام نداد که اورا از رفتار غلط باز دارد "کان حقیقا علی الله ان یدخله مدخله"حق خدا است که او را نیز با همان ستمکار وارد جهنم کند تا با ستمگران همنشین شود.(اذرخشی دیگر از اسمان کربلاص146) "البته این یک نظر شخصی است".
انقلاب ما انقلابی موفق بود چرا که در صحنه بین الملل تحول و تغییری به وجود آورد که از جمله آن میتوان به احیا روحیه گرایش به معنویات و ارزشهای دینی در میان مسلمانان جهان و احیاء روحیه خود باوری و سلطه ستیزی در میان ملتها اشاره کرد مثلا.
ایران اسلامی از آغاز انقلاب تا کنون در تحریم بوده اما نه تنها خم به ابرو نیاورده  بلکه به حرکت پرشتاب و روبه رشد خود ادامه داده است.
همه ما ایرانیان دست نیاز خود را به سوی بی نیاز مطلق بالا برده و دعا می کنیم که تا طلوع آن حجت بزرگ خدا رهبر عزیز مارا حفظ  فرماید و این انقلاب را به انقلاب حضرتش برساند.

دهه فجر89




کلمات کلیدی : انقلاب اسلامی ایران که در سال 1357 شمسی به پیروزی رسیدوعقاید اسل

سران فتنه محاکمه شوند

ارسال‌کننده : در : 89/10/8 5:58 عصر

درخواست من از قوه قضائیه به عنوان یک مسلمان ایرانی به مناسبت 9 دی،سالروز تجدید میثاق با رهبری(حفظه الله)
  سران فتنه محاکمه شوند.

برائت مردم از سران فتنه سال 88
  Seditious leaders be tried




کلمات کلیدی : فتنه، محاکمه، خاتمی، 9 دی، درخواست من از قوه قضائیه به عنوان یک مسلمان ایرانی به مناسبت 9 د

کاروان بهشتیان زمین

ارسال‌کننده : در : 89/9/12 6:44 عصر

ای شط فرات تشنه کامم*ای آب حات تشنه کامم
هرچند چو دجله در خروشم*یک قطره هم از لبت ننوشم
در غلغله بلا چه کردی*با ساقی کربلا چه کردی
***
ای پرستار پرستوهای من*مرحم زخم تکاپوهای من
ای زبان صدق و صدیق و صفا*اولین بیمار چشمت مصطفی
عصمت زهرا عزیز مرتضی*در کجایی رستخیز مرتضی
عصر عاشورا علم در دست توست*کرسی و لوح و قلم در دست توست
غنچه ها را گرچه پرپر کرده اند*کوله بارت را سبک تر کرده اند
(مرحوم آغاسی)


فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) را به بقیه الله الاعظم حضرت حجت بن الحسن العسکری( ارواحنا له الفداء) و مقام معظم رهبری (حفظه الله) و به عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می نمایم.
به همین مناسبت به معرفی کتابی در این زمینه می پردازم
"کتاب آذرخشی دیگر از آسمان کربلا"بیانات حکمت آمیز و عبرت آموز استاد بزرگوار آیت الله مصباح یزدی( دام ظله) می باشد
در این کتاب پاسخ به شبهات زیادی داده شده که برای شناخت بیشتر نسبت به مکتب عاشورا،مطالعه آن برای عاشقان آن حضرت و کسانی که شبهاتی در ذهن دارند لازم می باشد.

التماس دعا

 

 




کلمات کلیدی :

برای اجرای حکم الهی؛ منتظر غربی ها نمی مانیم

ارسال‌کننده : در : 89/6/13 10:36 عصر

در حاشیه‌ جنجال های اخیر در مورد حکم یک مجرم
برای اجرای حکم الهی؛ منتظر غربی ها نمی مانیم

موج شکل گرفته از سوی محافل غربی و در امتداد آن برخی نشریات داخلی درباره حکم مجازات اسلامی در مورد مجرمی که مرتکب زنای محصنه شده و در قتل همسر خود نیز دست داشته است، به همان اندازه سؤال برانگیز است که برخی مسؤولان قضایی جمهوری اسلامی و مقامات مربوطه، در مورد این موج کاذب سکوت یا انفعال پیشه کرده‌اند.

زنی علی‌رغم داشتن شوهر و دو فرزند با مردی روابط نامشروع برقرار می‌کند و به منظور ادامه این روابط شیطانی، با همدستی همان مرد، شوهر خود را می‌کشد. این جرم در یک نقطه کوچک از ایران اتفاق می‌افتد و بر اساس قوانین جزایی و اسلامی باید حکم شرعی یعنی رجم یا سنگسار در حق زن –به خاطر شوهردار بودن- اجرا گردد.

صورت مسأله این قضیه به خوبی مشخص است. یک مجرم، باید تاوان جرمش را بر اساس قوانین موجود در کشور پس دهد. اما این‌که چرا پس از صدور این حکم، جنجال‌هایی صورت می‌گیرد، جای سؤال فراوان دارد. کشورهای غربی، که خود در نقض حقوق بشر و تضییع حقوق انسانی پیشقراول همه قانون شکنان می‌باشند، در اقدامی هماهنگ به زعم خویش به دفاع از مجرمی پرداختند که نه تنها جرمش محرز است، بلکه بر اساس قوانین حقوقی و جزایی کشور که امری کاملاًً داخلی به شمار می‌آید، محاکمه و محکوم شده است. جنجال صورت گرفته از سوی غربی‌ها که از کاخ سفید تا کاخ الیزه را در برگرفته است، در حالی صورت می‌پذیرد که این روزها صدای ناله کودکان غزه از سرزمین فلسطین به گوش می‌رسد، شهیده حجاب به آسانی توسط یک عنصر افراطی به شهادت می‌رسد، ده‌ها انسان‌ بی‌گناه در شکنجه‌ گاه‌هایی مانند ابوغریب و گوانتانامو شکنجه می‌شوند، اما صدای اعتراض هیچ مدعی حقوق بشری در دنیای غرب به گوش نمی‌رسد! البته تعداد سینه‌ چاکان دفاع از یک مجرم و قاتل در ایران، تنها به وزیر خارجه آمریکا و رئیس جمهور فرانسه و سایر سیاستمداران غربی خلاصه نشد، بلکه این بار شماری از زنان مسأله دار غربی نیز به این موضوع واکنش نشان دادند. کارلا برونی معشوقه سابق و همسر بدنام فعلی رئیس جمهور فرانسه و آجیوانی بازیگر فاسد فرانسوی از ناعادلانه‌(!) بودن حکم صادره سخن گفتند. آجیوانی حتی پا را فراتر گذشته و خطاب به زن محکوم به سنگسار گفته است: «نام تو در قلب من حک شده و هر روز بر زبانم جاری است. تو سرشار از توانایی‌های سرکوب شده‌ای!»

این‌که چگونه این افراد بدنام غربی اعم از سیاسی و غیر سیاسی به خود جرأت مداخله در امور قضایی کشور دیگری را می‌دهند، بحث مستقلی است که در این مجال نمی‌توان به آن پرداخت، اما آن‌چه باید مورد تأکید قرار گیرد، علت این هجمه هماهنگ غرب بر ضد جمهوری اسلامی است.

پرواضح است که دنیای غرب به حال بشریت دل نمی‌سوزاند؛ چه آن‌که در طول تاریخ، هرگونه جنگ و خونریزی و نسل کشی آشکار، از سر منشاء ناپاکی به نام دنیای غرب صورت پذیرفته است. جنگ‌های صلیبی، جنگ جهانی اول و دوم، نسل کشی آشکار در برخی کشورها از قبیل لیبی، الجزایر، رواندا، عراق، ایران، افغانستان و... با کارگردانی غربی‌ها صورت پذیرفته است. مطرح کردن حکم یک زن متهم به قتل و زنای محصنه و محمل قرار دادن آن برای وارد کردن فشار مضاعف بر جمهوری اسلامی ایران، نه اقدامی حقوق بشر دوستانه، بلکه مسأله‌ای کاملاً سیاسی برای به تسلیم واداشتن جمهوری اسلامی و انفعال نظام اسلامی می‌باشد. قطعاً در صورت کوتاه آمدن ایران در برابر این فشارها، آن‌ها گام‌های بعدی بر ضد جمهوری اسلامی را محکم‌تر برداشته و به شانتاژهای خود ادامه خواهند داد. پرسش این است که اگر واقعاً دل غربی‌ها برای حقوق بشر می‌سوزد، چرا گوش‌ها و چشم‌های خود را از شنیدن و دیدن فجایع غزه بسته‌اند؟‌ چرا در ازای حمله رژیم صهیونیستی به کاروان صلح و دوستی ترکیه هیچ واکنشی نشان ندادند؟ چرا در قبال اعمال وحشیانه صورت گرفته در زندان‌های گوانتانامو و ابوغریب مهر سکوت بر لب زده‌اند؟ و جالب‌تر آن‌که چرا به جای فریادرسی میلیون‌ها نفر از سیل زدگان پاکستانی که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند، به زعم خود به فکر نجات جان زنی هستند که جرمش محرز است؟

پاسخ به این پرسش‌ها کاملاً مشخص است و نیازی به واکاوی بیش‌تر آن نیست. کشورهای غربی همواره به دنبال چالش افکنی برای نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و این مسأله نکته تازه‌ای نیست، آن‌چه باید بیش از پیش مورد تأمل قرار گیرد، برخی مسائلی است که از داخل کشور سرچشمه می‌گیرد. متأسفانه همزمان با اعمال فشار کشورهای غربی، برخی رسانه‌های نوشتاری نیز به این موضوع دامن زده و به جای این‌که از مسأله فوق به عنوان یک تیتر فرعی استفاده نمایند، با تیتر اول قرار دادن آن، خواسته یا ناخواسته، همان راهی را رفتند که غربی‌ها در آن مسیر گام نهاده بودند. پرسش این است که آیا هیچ مسأله و مشکل مهم دیگری در کشور وجود نداشت تا دغدغه اول برخی نشریات مدعی اصلاح‌طلبی قرار گیرد؟! چرا هیچ‌گاه مسأله فلسطین و مردم غزه، تیتر نخست برخی از این نشریات قرار نگرفته است؟

از این رهگذر البته باید به مماشات و انفعال برخی اندک از مسؤولان قضایی کشور نیز خرده گرفت. عده‌ای از این افراد با موضع‌گیری منفعلانه، خود را مکلف به پاسخگویی به شانتاژهای دنیای غرب دانستند و به صدور اطلاعیه درباره چرایی محکومیت نامبرده پرداختند. اگر جرم متهمه محرز است –که محرز می‌باشد- باید طبق قانون مجازات اسلامی با وی برخورد شود. باید دانست که شرط تحقق حکومت نمونه اسلامی و حاکمیت ارزش‌های دینی، عمل به فرامین قرآنی و معصومین(ع) می‌باشد و نباید با ملاحظه کاری‌های سیاسی حکم خداوند نقض شود که در آن صورت، خشنودی خدای متعال را به دنبال نخواهد داشت.   هادی مازندرانی

___________

http://www.partosokhan.ir/page.asp?Number=542&Category=375#176459




کلمات کلیدی : مجازات اسلامی، حکم الهی

ســـوی خوان آسـمــانی کن شـــتاب

ارسال‌کننده : در : 89/5/18 5:24 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

یک ماه رمضان دیگر از راه رسید تا دوباره مهمان خدا شویم.
برای پی بردن به فضیلت این ماه عزیز باید به احادیث اهل بیت علیهم السلام و تالیفات دانشمندان اسلامی رجوع کرد.
اعمال و دعاهای بسیاری در این ماه نقل شده که با رجوع به مفاتیح الجنان شیخ عباس قمی (رحمه الله علیه)می توان از آنها آگاهی یافت.
من به شما توصیه می کنم که هر شب دعای افتتاح را بخوانید و اگر در روخوانی آن مشکل دارید ترس به دل خود راه ندهید چون بعد از چند شب خیلی راحت می شود. 
اما در این میان عارفانی مانند مولوی که این معارف را بهتر درک کرده اند با آن ذوق شیرین خود آنها را
در قالب شعر ریخته وجذاب تر به نمایش گذاشته اند.
در اینجا شعری از مولوی را برای شما می نویسم که همه ساله در لحظات افطار این شعر را با صدای استاد شجریان می شنویم و به وجد می آییم.
البته فایل صوتی آن را نیز می توانید دانلود کنید.

رمضان الکریم 

این دهــان بستی دهــانی باز شـــد
کـو خـورنده‌ی لــقمـه های  راز شـــد

لــب فـروبــند از طـعـام و از شـــــــراب
ســـوی خوان آسـمــانی کن شـــتاب

گـر تــو این انبان ز نـان خــالی کـــنی
پـر زگـــوهــــر هـــای اجــــلالی کـــنی

طــفل جـان از شـیر شــیطان بــاز کن
بــــعـــد از آنـــش بـا مـــلک انـــباز کــن

چند خوردی چرب و شیرین از طـعــام
امـــتحـــان کــن چـــند روزی با صــیام

چــند شــب ها خواب را گشتی اسیر
یــک شـــبی بــیدار شــو دولـــت بـگیر

مثنوی معنوی - مولوی

 http://www.bachehayeghalam.com/media/sound/indahan.wma

برای دانلود بر روی لینک کلیک راست کرده و گزینه save target as را انتخاب کنید.

امیدوارم در این ماه مبارک ما را از دعای خیر خود فراموش نکنید.




کلمات کلیدی : ماه رمضان، مولوی، این دهان بستی، رمضان و اشعار، استاد شجریان

<      1   2   3   4   5   >>   >
این صفحه را به اشتراک بگذارید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن