ای خداوندی که دیدگان از دیدارت فرومانند،درود بفرست بر محمد و خاندانش و ما را به مقام قرب خود نزدیک ساز/ نیایش پنجم صحیفه سجادیه. آرشیو - کربلا همچنان جاریست
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بدون شرح!

ارسال‌کننده : در : 95/4/31 4:41 عصر

خیانتکار




کلمات کلیدی : نامرد، خیانتکار، traitor

شاه خیانتکار

ارسال‌کننده : در : 94/11/17 8:21 عصر

گوشه ای  از خیانت های شاه به کشور و مردم :
1. وابسته نمودن کامل کشور به قدرتهای بزرگ بویژه امریکا در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی ،فرهنگی و...؛ بگونه ای که کشور در دوره پهلوی ، حیات خلوت و منطقه نفوذ این قدرتها و حافظ منافع آنها محسوب می شد، از لحاظ سیاسی ایران در آن زمان بر اساس دکترین نیکسون ،نقش ژاندارم منطقه را ایفا می کرد و منافع امریکا در منطقه را تامین می نمود و بر این اساس در اواسط دهه 1350 ایران به بزرگ ترین خریدار تسلیحات آمریکایی تبدیل شد از سال 1950 تا زمان سقوط شاه ارزش قراردادهای خرید تجهیزات و خدمات نظامی ایران از آمریکا به حدود 20 میلیارد دلار رسید تصویب و اجرای طرح مصونیت قضایی اتباع امریکایی در ایران ، ورود هزاران متخصص نظامی آمریکایی و سلطه آنها بر ارتش ، مداخله شاه در عمان و ارسال تجهیزات نظامی از سوی ایران به مراکش ، اردن و زئیر در گیری نظامی ایران در سومالی بخشی از برنامه هایی بود که به دستور آمریکا و در راستای منافع بین المللی این کشور تحقق یافت و ایرانیان را بیش از پیش به وابستگی شاه به آمریکا معتقد ساخت( جمعی از نویسندگان ،انقلاب اسلامی و چرایی و چگونگی رخداد آن ، قم : نشر معارف ، 1384، ص107و106)از نظر اقتصادی نیز کشور کاملاٌ وابسته به امریکا بود به عنوان نمونه آمریکا 40 در صد سهام کنسرسیوم نفتی را به دست آورد و به سرمایه گذاری های گسترده در ایران پرداخت البته این روابط ماهیتی امپریالیستی داشت برای مثال ایران در برابر هر دلاری که از تجارت با آمریکا به دست می آورد دو دلار برای کالاهای امریکایی می پرداخت ( انقلاب اسلامی و چرایی و چگونگی رخداد آن ، ص 106) باری روبین در کتاب جنگ قدرتها درباره وابستگی همه جانبه و بی اختیاری شاه در برابر قدرتهای خارجی و سلطه آنها بر کشور می نویسد: ماموران سیاسی نظامی انگلیس و آمریکا عملا در همه کارهای حکومت ایران دخالت می کردند ( 25 گفتار درباره انقلاب اسلامی , تهران :شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی , نشر هماهنگ , 1382, ص 306) بطور کلی شاه در سالهای حکومت خود به خواست و حمایت دولتمردان آمریکا بیش از مردم خود چشم دوخته بود و رابطه شاه و دولت آمریکا فراتر از رابطه دو دولت دوست بود او معتقد بود تا هنگامی که آمریکایی ها از وی حمایت کنند ، می تواند هر چه بخواهد بگوید و هر کاری که بخواهد انجام دهد از این رو چنین دولتی را نمی توان سرنگون کرد( ماروین زونیس ، شکست شاهانه ، ترجمه عباس مخبر ،تهران : طرح نو ,1374, ص 359)
2- بی اعتمادی به ارزشها ، سنت ها و معتقدات جامعه که عمیقاً ریشه مذهبی داشت و تلاش برای از بین بردن ارزشهای مذهبی مسلط بر جامعه و جایگزینی آنها با ارزشهای غربی که از این جمله می توان به تغییر تاریخ اسلامی به تاریخ شاهنشاهی، برگزاری جشن های سلطنتی پر هزینه و گزاف,نفوذ و اشتغال گسترده بهائیان و صهیونیستها در پستهای کلیدی و حساس دولتی اشاره نمود ( ر.ک به؛ ظهور وسقوط سلطنت پهلوی ، حسین فردوست ، تهران : موسسه اطلاعات ،1380و کتاب پشت پرده تخت طاووس ، مینو صمیمی ، تهران : موسسه اطلاعات ، 1374)

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

منبع:http://www.dana.ir/News/214291.html




کلمات کلیدی : شاه ایران، خیانت، سلطنت، خیانت شاه

22 بهمن مبارک

ارسال‌کننده : در : 93/11/21 8:57 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم




کلمات کلیدی :

یک دعا !

ارسال‌کننده : در : 91/12/15 9:58 عصر

ای خدای مهربان

ای خدای توانا

ای خدای بخشنده

ای خدای آفریننده آسمانها و زمین و ستارگان

خدای عزیز

عاقبت ما را ختم به خیر بفرما

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم




کلمات کلیدی : دعا، نیایش

از خون جوانان وطن لاله دمیده

ارسال‌کننده : در : 91/6/13 11:51 صبح

 

به نام خدا

سلام

آهنگ و متن تصنیف از خون جوانان وطن را می توانید دریافت کنید.


بند یک

هنگام  می و فصل  گل و گشت  چمن  شد

در بار بهاری  تهی از زاغ   و  زغن  شد

از ابر کرم ،  خطه ی  ری رشک ختن شد

دلتنگ  چو من مرغ   قفس  بهر وطن  شد

چه کجرفتاری ای چرخ

چه بد کرداری ای چرخ

سر کین داری ای چرخ

نه دین داری  ،

نه آیین داری  ای چرخ

بند دو

از خون  جوانان  وطن لاله  دمیده

از ماتم  سرو  قدشان، سرو خمیده

در سایه  گل بلبل از این غصه  خزیده

گل نیز چو من در غمشان جامه دریده

چه کجرفتاری ای چرخ ،

                                                             یا علی

 




کلمات کلیدی : از خون جوانان وطن لاله دمیده

راه حلی برای خبر رسانه های بیگانه

ارسال‌کننده : در : 91/2/7 4:59 عصر

به نام خداوند بخشنده و مهربان

سخنان آیت الله جوادی در مورد خبرهای بی بی سی و جایزه نوبل.

آیت الله جوادی املی(حفظه الله)

حضرت آیت الله جوادی آملی، در جمع علما و روحانیون حوزه علمیه به ادامه تفسیر سوره مبارکه شعراء در مسجد اعظم قم پرداخت و گفت: خدای متعال در سوره شعراء قصه هفت پیغمبر از پیغمبران الهی را ذکر فرمود تا هم تسلا بر قلب رسول خدا(ص) و هم هشداری برای دیگران باشد.
این استاد تفسیر حوزه علمیه با اشاره به آیه شریفه «ان جائکم فاسق بنبأ فتبینوا؛ اگر فاسقی برای شما خبری آورد تحقیق کنید (و بدون تحقیق آن را نپذیرید)» گفت: این آیه شریفه جزء جوامع الکلم است یعنی تا روز قیامت این حرف ارزشمند است. نبأ و خبر به عنوان تمثیل ذکر شده است، یعنی اگر (bbc) برای شما خبر، فیلم، مناظره و ... آورد، بدون تحقیق نپذیرید. اینها کارشان این است که یک بین الغی را بین الرشد جلوه دهند [آن چه را که نادرست بودن آن مثل روز روشن است صحیح جلوه می دهند.] اگر از سایتی، ماهواره ای روزنامه ای خبری آمد، تحقیق کنید.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی می بینید که جریان قوم لوط را با فرهنگ سازی ترویج می کنند. اول می گویند این خواسته و فطرت بشر است. یک موسسه رسمی در این کشورهای اروپایی است که عده ای از مهندسان در آن ثبت نام کرده بودند و به صراحت روی آن نوشته بودند که شما ما را درک نمی کنید! همین قوم لوط ها اول فرهنگ سازی می کنند، بعد می گویند فلان حیوان این کار را کرده، انسان ها این کار را می کنند و شما ما را درک نمی کنید! این همان حرف قوم لوط است که به پیامبر و مومنین می گفتند شما مقدس نمایی می کنید و حرفی برای گفتن ندارید «نهم أناس یتطهرون»
وی افزود: قصه ای را از مرحوم بوعلی نقل کردند که چشم برخی از حیوانات را بستند که با محارم شان جمع شوند. وقتی این حیوان چشم باز کرد آن قدر خود را به زمین زد تا هلاک شد. حیوانات هم این کار را نمی کنند. البته ممکن است همان طور که انسان ها را در اثر بدآموزی بیراهه ببرند، ممکن است چند حیوان دست آموز را هم به بیراهه ببرند، اما طبق فرموده خدای متعال این بر خلاف فطرت است.
این استاد عالی حوزه علمیه قم گفت: این دنیایی که جایزه صلح نوبل را به اشقی الاشقیاء می دهد توقع دارید برای قوم لوط فرهنگ سازی نکند و کارشان را رواج ندهد؟ اینها جایزه صلح را به آتش افروز و تروریست دولتی و بین المللی می دهند. برخی از این فلسطینی ها در این اردوگاه ها به دنیا می آیند، درس می خوانند، ازدواج می کنند، می میرند و در همان جا هم دفن می شوند بعد به کسی که اینها را به این روز سیاه نشانده جایزه صلح نوبل داده می شود!

____________

http://www.sobhesadegh.ir/

"ان شا الله که به این آیه از قرآن عنایت داشته باشیم"




کلمات کلیدی : bbc، آیت الله جوادی آملی، جایزه نوبل، سخنان آیت الله جوادی در مورد خبرهای بی بی سی و جایزه نوبل

یا فاطمه الزهرا

ارسال‌کننده : در : 91/2/5 4:36 عصر




کلمات کلیدی :

تولد دیگر برای نهضت اسلامی ما.

ارسال‌کننده : در : 90/11/13 4:30 عصر


دهه فجر را به همه ایرانیان عزیز تبریک عرض میکنم و برای زنده شدن حال و هوای سالهای انقلاب و تجسم شور آن دوران،شعری از بهمن صالحی مینویسم.

دهه فجر انقلاب اسلامی مبارک
غزل پیروزی
زد نخل عشق خیمه به باغ قیام ما
بر قطره قطره خون شهیدان سلام ما

مرغ سعادتی که مقامش به قاف بود
گسترد بال عاطفه آخر به بام ما

شکر خدا که در قدم پیر عاشقان
خرم شد از شمیم جوانی مشام ما
  ...
ما تن به ننگ ذلت هستی نمیدهیم
گلبانگ معرفت بشنو از امام ما.
                                           اسفند 1357 بهمن صالحی


آهنگ سریال یک مشت پر عقاب از نظر من یکی از آهنگ های ماندگار برای دهه فجر است که روح  انسان را با خود به سالهای انقلاب می برد.
به خاطر همین این آهنگ را به مناسبت دهه فجر در وبلاگ خود قرار میدهم.برای دانلود این آهنگ کلیک کنید.
شادی روح شهیدان انقلاب صلوات




کلمات کلیدی : دهه فجر، شعر غزل ژیروزی، بهمن صالحی، آهنگ یک مشت پر عقاب

جدایی نادر از سیمین در اسرائیل

ارسال‌کننده : در : 90/11/13 4:18 عصر

 جدایی نادر از سیمین در اسرائیل

فیلم جدایی نادر از سیمین، با زیرنویس عبری، از شانزدهم فوریه در سینماهای اسرائیل اکران خواهد شد.
حال سوال این است با توجه به اینکه فرهادی هرگز در مسائل سرزمین‌های اشغالی نقش و حضور موثری نداشته، چه مفاهیمی در آخرین ساخته او از ایران و مردم آن به نمایش گذاشته شده که حتی از سوی رژیم صهیونیستی که جنایت‌های وحشتناک و بسیاری را در کارنامه خود دارد، این فیلم را برای شهروندان خود مناسب ارزیابی کرده است؟!

 

گرچه سوال دیگری نیز در این زمینه مطرح است و آن این‌که آیا امکان پخش یک فیلم بدون اجازه سازنده آن در موقعیت جغرافیایی دیگری وجود دارد؟

 

بگذریم از این مطلب که با توجه به ابراز علاقه مقامات فرهنگی رژیم صهیونیستی به فیلم جدایی اصغر فرهادی می‌تواند مطمئن باشد که فیلم وی به احتمال قریب به یقین یکی از جوایز اسکار امسال را از آن خود خواهد کرد چرا که یهودیان، نفوذ بالایی در تعیین فیلم‌های برتر در جشنواره اسکار بازی می‌کنند.

 

آیا می‌توان امیدوار بود که اصغر فرهادی با تصمیمی خاص، اهداف سیاسی این افراد را ناکام بگذارد؟!


منبع:
__________________



کلمات کلیدی :

با شهادت فرزندان ایران راه انقلاب زمین نمیماند

ارسال‌کننده : در : 90/10/22 4:25 عصر

خبرگزاری فارس: مادر شهید مصطفی احمدی‌روشن اهداف دشمنان انقلاب برای فرزندان غیور ایران را خیالی باطل دانست و گفت: با شهادت فرزندان ایران راه انقلاب زمین نمی‌ماند.

شهید احمدی روشن

مادر شهید احمدی‌روشن تصریح کرد: وقتی که آنها دیدند از پس آن بر نمی‌آیند شروع به تهدید‌ و توطئه‌های جدیدی علیه انقلاب اسلامی ایران کردند و حادثه تروریستی دیروز نیز از توطئه‌های استکبار جهانی است.
وی در ادامه خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی ایران گفت: با شهادت پسر من راهش زمین نمی‌ماند و مصطفی‌های دیگری هستند که این پرچم را برداشته و راه امام، شهدا و مقام معظم رهبری را ادامه داده و مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را می‌پیمایند.

شهید مصطفی احمدی روشن

____________________

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901022000615




کلمات کلیدی : شهیدمصطفی احمدی‌روشن، مادر شهید احمدی‌روشن

<      1   2   3   4   5   >>   >
این صفحه را به اشتراک بگذارید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن